27 серпня 2016 р.

Burberry Woman perfume

10 коментарів:
 
Всім парфумерним збоченцям, салют))))


Перш за все, варто зазначити, що всі ми сприймаємо аромати по-різному. Одна і та сама нота, або ж навіть їхнє поєднання, може звучати для всіх інакше. Зазвичай буває так, що я пробую новий аромат і відчуваю в ньому ноти, яких взагалі немає у піраміді. Я лише хочу сказати, що всі ми різні і це однозначно круто)

Наш сьогоднішній герой від фірми “Burberry” називається “Woman” тобто жінка. Ця парфумована вода є класичним ароматом дому “Burberry”, проте, для мене, вона звучить сучасно, я б навіть сказала молодіжно. Загалом більшість парфумів цього бренду мені абсолютно не подобаються.Останнім часом я взагалі обходжу їхній стенд боком, оскільки вже знаю, що нічого цікавого там для себе не знайду, проте цей аромат став винятком. Він пахне для мене стильною леді у бежевому пальто від однойменного бренду. У нотах є фрукти, які, на мою думку, домінують, і зазвичай саме вони роблять аромат компотним та веселим, але з цією водичкою зовсім ні. На диво, персик та абрикос звучать серйозно, навіть трохи віддає  сухофруктами. Загалом “Burberry Woman” солодкуватий (зовсім трішки), квітковий та трохи пудровий. На мій погляд, цей аромат підійде багатьом леді. Найголовніше - не вік тої хто носить його, а - відчуття стилю та впевненість у собі. Якщо ви полюбляєте класичні речі, носите із задоволенням бежеві, білі та чорні кольори - “Burberry Woman” може стати вдалим довершенням вашого образу!


Отож, якщо я вас зацікавила своїм описом, то обов’язково спробуйте цей чудовий аромат та напишіть мені свою думку. У наших магазинах я його давненько не бачила, тому його варто шукати на просторах всемережжя (у наш час, це точно не проблема).

“Burberry Woman eau de parfum” - жіночий аромат, був випущений в 1995 році парфумером Michel Almairac та належить до групи ароматів квіткові, фруктові.

верхні ноти: чорна смородина, персик, абрикос, груша, зелене яблуко
ноти серця: жасмин, сандал, мох

ноти бази: мускус, ваніль, кедр

10 коментарів:

  1. Amazing Post:)) Love it:)Wish you happy Weekend:)
    Kisses
    Newpost: http://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/08/kodachi-azeitao-sushi-restaurante.html#comment-2862148942
    Instagram:@openklosetbykarina

    ВідповістиВидалити
  2. Помоему я их тестировала и они мне категорически не понравились :) действительно - каждому свое

    ВідповістиВидалити
  3. Я думаю, что мне бы не понравились: из-за жасмина, я его совсем не люблю. Спасибо за интересный обзор:)

    ВідповістиВидалити
  4. Интересно будет попробовать этот аромат.

    ВідповістиВидалити
  5. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. Very nice Fashion Amazing post, I like photos visit here my blog post and Leave your comment here

    Packers and Movers Bangalore
    Movers and Packers Bangalore

    ВідповістиВидалити